FANDOM

Dolan5.jpg
Dolan6.jpg
Dolan2.jpg

Fan Sadlera

Dolanflaga.png
Dolan3.jpg

Mafia Khapuściasz

Dolan12.jpg
Dolan13.jpg

Dolan10.jpg
Dolan7.jpg
Dolan8.jpg
Dolanized (łac. Dolanizedus Isbarua Konczida Wurszt Generalissimo Kszysztof i Memy ), jest to rasa, zamieszkująca 2/4 regionu Zgagatura, bardzo często odwiedzają takżę Baszutę, współpracują z Illuminatuszami, Rzułwiami, wynaleźli oni Mleko, Khabanosy.
Dolan2.jpg

Fan Sadlera

Ich anatomia jest mniej znana, prawdopodobnie jest podobna do ludzkiej, W kulturze Dolanizedów, jest demokracja, oraz kilka władz, choć w większości są to plemienia etniczne, Krulestwo Dolanizeduw jest jedynym niepodległym państwem, rządzonym przez Sadlera, tak samo jak Rzułwie, mają podobną dietę, podobny język.

Dolanizedy wzięły się od popularnego mema
Dolan4.jpg
Dolan, w którym Gooby, czyli wariantu tego pieska z kreskówek z Kaczorem Donaldem, do Polski dotarł prawdopodobnie w 2011 roku, lub pod koniec 2013 roku, więcej informacji znajdziecie na kanale Badzmy Powazni, jednak to nie koniec, Wojsko Dolanizedów jest rządzone przez fortyfikację Rzułwi, tak jak w przypadku Illuminatuszy, jest to państwo neutralne, w stosunku do Hish-Qu-Tenów, którzy i tak są znacznie lepsi. Och, akurat sobie przypomniałem, że piją także Pepsi. W ich społeczeństwie jest pełno dresów, policjantów, cywili, robotników, super bohaterów, popapranych idiotów. Dolanizedy są czasami wulgarne, słodkie, lekko agresywne, lub czasami śmieszne, ich współpraca z Illuminatuszami, daje im satysfakcje, dzięki czemu dążą do uratowania całej galaktyki, przed złymi test gościami, ich naukowcy są bardzo inteligentni, wynaleźli oni zaawansowaną technologię, rozmnażają się z dziury internetu, znajdującej się przy granicy Baszuty, i Zgagatury, choć bardzo rzadko można tam płeć żeńską, ich profesje są różnorodne, ich waluta jest bliżej nieznana, prawdopodobnie Dolary. Ich wojsko wynosi ponad 250,000,000 całej populacji Dolanizedów, w roku 1965, ogromna bitwa, która zmieniła los wszystkich wojen, i zmieniła ciąg historii. Wojska Zemściaków i Yautja, wszczęły bitwę na polu dziury internetu.

Słownik

− tak - ya, nom, ti, hyba, kk, otak

- nie - wtfno, nein, nie, nigdy, onie

− dzięki - thx, thanku, spasiba, yolothx, zbieraj

− przepraszam - sry, nodrbm

− dobrze, dobra - spk, dbr

− mówiłem - msaying, dntfrget

− kot - ogonowiec, psistrąg

− pies - gównorobiec, szczekacz

− jedzenie - ammo, załopaczenie, jeconko, kyfycy, mak doneld, doritozzym8

− kaczor Donald - dolan

− nie ma za co - nmzc, dwdzienia

− że co? - wat is das, u wot m8

− woda - mtn dew, pływajonce cośi

− oko - widzasz

− uszy - słyszacz

− usta - mówiasz

− jak się nazywasz? - muw nicka

− ile masz lat? - muw wjeka i locnik

− strach - onie, kurde, kripi, skeri

− ksenomorf - wonsz, bananogłowiec

Yautja - dredziasz, bednarki, cztero-zembce

Odkrycia

  • Rok 1918 - Pierwszy funkcjonalny hekikopter
  • Rok 1945 - Pierwsza bomba atomowa
  • Rok 1969 - Pierwszy zjedzony Big-Mac przez rzułwia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki